2020. május 18., hétfő

Hittan - Mindenki jöhet!

Hittan

Gyermekbiblia

Kedves Gyerekek! 

A következő hetekben egy telefonos applikáció segítségével megismerünk 41 bibliai történetet. 
Első feladat: töltsd le a telefonra az alkalmazást!


Ezen a héten a 38. Mindenki jöhet!  című történetet nézd meg, végezd el a feladatokat! Hány kincset gyűjtöttél össze?

38. Mindenki jöhet! 

Kedves Szülők! Szeretnék kérni minden héten visszajelzést. A feladatvégzésről készült fotókat Dia néniek küldjék el, ő pedig továbbítja nekem. Köszönöm szépen!

Áldás, békesség!
Ildikó néni

2020. május 18.

2020. május 18.
Otthon tanulás

Írás

Ujjacskák bemelegítése, az eddig ismertetett módszerek egyikével (csipeszes, legó torony építés - meghatározott elemszámmal, ujjtorna versikével, ujjtorna színes lappal...)

Színezés. Festés.

Számolás


2020. május 18.

2020. május 18.
Otthon tanulás


Kommunikáció

A ház részei- az otthonotokat körbejárva nevezzétek meg a ház fő részeit.
Ennek gyakorlására egy kis segítség.


Számolás

Forma egyeztetés

puzzle kirakása



2020. május 18.

2020. május 18.
Otthon tanulás

Írás

Ujjacskák bemelegítése, az eddig ismertetett módszerek egyikével (csipeszes, legó torony építés - meghatározott elemszámmal, ujjtorna versikével, ujjtorna színes lappal...)

Figyelem, megfigyelőképesség fejlesztése.

Színezés.

Számolás

Forma egyeztetés


2020. május 18.

2020. május 18.
Otthon tanulás

Írás

Ujjacskák bemelegítése, az eddig ismertetett módszerek egyikével (csipeszes, legó torony építés - meghatározott elemszámmal, ujjtorna versikével, ujjtorna színes lappal...)

Játékház Betűtanítás írásfüzet
41. oldal


Számolás

Gyakorlókönyv matematikából (sárga)
84-85 oldal


2020. május 18.

2020. május 18.
Otthon tanulás

Írás

Ujjacskák bemelegítése, az eddig ismertetett módszerek egyikével (csipeszes, legó torony építés - meghatározott elemszámmal, ujjtorna versikével, ujjtorna színes lappal...)

Előírt feladatlapok


Számolás

Gyakorlókönyv matematikából (sárga)
36. oldal (kicsi csak az első sor)


2020. május 18.

2020. május 18.
Otthon tanulás

Írás

Ujjacskák bemelegítése, az eddig ismertetett módszerek egyikével (csipeszes, legó torony építés - meghatározott elemszámmal, ujjtorna versikével, ujjtorna színes lappal...)

Játékház - Betűtanítás írásfüzet
32. oldal  u,ú


Számolás

Gyakorlókönyv matematikából (sárga)
72-73. oldal


Testnevelés 05. 18.

A mai órán az egyensúlyérzékünket fogjuk fejleszteni.
Három feladat lesz:


1. feladat
Bemelegítés
Leülünk egymással szemben és megfogjuk egymás kezét, majd előre-hátra dőlünk:

"Húzz, húzz engemet
Én is húzlak tégedet.
Amelyikünk elesik
Az lesz a legkisebbik!" Ism: 3x

Leülünk egymás mellé, nyújtott lábbal, jobbra balra dőlünk:

"Liccs-loccs, liccs-loccs..
Megy a hajó a Tiszán,
lemaradt a kapitány.
Kiabál, trombitál
de a hajó meg nem áll!" Ism: 3x



2. feladat
Egyensúly gyakorlatok.

  • állj ropi állásba (vigyázz állás, karok a magasban összezárva), és picit emeld meg a jobb lábad (állj így, ameddig bírsz)
  • ropi állás-bal láb emeléssel
  • állj gólya állásban, amilyen sokáig tudsz (karjainkat oldalsó középtartásba emeljük, illetve az egyik térdünket magasan felhúzzuk)
  • állj gólya állásban most a másik lábadon
  • menj végig tyúklépésben egy kötélen
  • visszafelé is menj végig a kötélen tyúklépésben hátrafelé
  • négykézláb (kiskutya póz) nyújtsd ki előbb a jobb, majd a bal karod (tartsd a pózt, ameddig csak tudod)
  • kiskutya pózban emeld fel és nyújtsd ki a jobb, majd a bal lábad (szintén, amilyen sokáig megy)



3. feladat
A szerencsekereket pörgessétek meg ötször, és utánozzátok le a pózokat:

https://wordwall.net/hu/resource/2102865/ut%C3%A1nozd-mozdulatot


Köszönöm a munkátokat!

Ének-zene 05. 18.

A mai alkalomra ismétlést terveztem, meg egy kis ritmusgyakorlatot.
Három feladat lesz:

1. Töröm-töröm a mákot

 Elmondjuk a mondókát.  Közben a folyamatábrán kísérjük az ujjunkkal. 3x







2. Az alábbi módon elmutogatjuk a mondókát:


Töröm, töröm a mákot (ökölbe szorított kezeinket ütögetjük egymáshoz)

Sütök vele kalácsot (dagasztást imitálunk)

Édes mézzel megkenem (bal tenyerünk a kalács, jobb kezünkkel simogató mozdulatokkal megkenjük)

A sütőbe beteszem (két felfelé néző tenyerünket egymás mellé helyezve "berakjuk a sütőbe" )

Uccu tolla motolla (magunk előtt utánozzuk a motolla mozgását)

Neked adom holnapra (felfelé fordított két tenyerünkkel tányért formálva kínáljuk a másikat)





3. Elkészítettem a ritmusjelekkel ellátott folyamatábrát is. Ennek segítségével próbáljátok közösen eltapsolni:


Köszönöm a munkátokat!